مسابقه داستان نویسی شازده کوچولو

مسابقه داستان نویسی شازده کوچولو

سلام دوستان عزیز

امروز لیلا صالحی برام پیام فرستاد که تو سایت مسابقه شازده کوچولو رو سرچ کن و من اینو پیدا کردم:

شازده کوچولو بر اساس آرای هیئت داوران متشکل از:

مصطفی رحماندوست، حسن محمودی، دکتر فرشید سادات‌شریفی، ابوذر قاسمیان و آنیتا یارمحمدی

از بین ۳۰ برگزیده مرحله اول که از میان ۳۱۶ اثر رسیده انتخاب شده بودند، برندگان خود را معرفی کرد:

 

نفر اول و شاهزاده سرزمین قصه‌ها:

 

آلا رضایی ۹ساله از بوکان

آپلود سنتر عکس و فایل آپ سرا

واقعا از موفقیت دختر لیلا خوشحال شدم و خواستم این خبر خوب رو تو وبلاگ درج کنم. با عرض تبریک به لیلا و دختر عزیزش امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.

عرفانی



نظرات شما عزیزان:

زینت
ساعت22:04---13 آبان 1392
سلام لیلا جان من از طریق اس ام اس فیس بوک و هر راه ارتباطی دیگری که مشناسم به تو و الا جان تبریک گفتم.این هم یک تبریک ویژه از طریق وبلاگ بچه های تاریخ.امیدوارم سرفراز باشید.

امین پور
ساعت11:02---27 مهر 1392
سلام خانم صالحی

خیلی خوشحال شدم با آرزوی موفقیت در مراحل بعدی.

از خانواده فرهیخته ای مثل شما چنین باید


لیلا صالحی
ساعت13:59---21 مهر 1392
جناب موسوی و جناب صبوری
ممنون از بزرگواریتان.با پیام قشنگتان خیلی خوشحالم کردید.امیدوارم کوچولوهای شما هم همیشه موفق و موید باشند.چنانکه پدرهای موفقی چون شما دارند.و ممنون از لاله ی همیشه مهربان.


موسوی
ساعت12:48---21 مهر 1392
خانم صالحی عزیز
از قول ما به آلا خانم عزیز تبریک بگوئید منتظر شنیدن موفقیتهای زیادی از بچه ها و از بچه های بچه های تاریخ 76 هستیم امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشند .


صبوری
ساعت9:41---21 مهر 1392
باسلام
ممنون از اینکه این مطلب را در وبلاگ گذاشتید وخیلی خوشحال شدیم از موفقیت دختر خانم خانم صالحی به امید موفقیتهای بیشتر برای کلیه عزیزان


ghaderi
ساعت9:38---21 مهر 1392
congratulations

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 مهر 1392برچسب:, ] [ 22:8 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]